Pages

April 8, 2011

ditabrak

aku kecelakaan jalan raya. sudah 2 minggu lebih terlantar kat rumah. tak teruk mana tapi seminggu lebih jugak la terbaring je atas katil. kaki agak teruk sikit. mujur muka yang tak hensem ni tak mengalami apa2 kecederaan. kalau tak, makin tambah tak hensem la jawabnya. sebenarnya masa jatuh tu, aku lindung muka aku dengan tangan. mujur aku pakai jaket yang agak tebal. kalau tak, berbirat la tangan aku ni.

aku bukan merempit ok. aku mengamalkan pemanduan yang berhemah. tapi benda dah nak jadi, jadi jugak. malam aku eksiden memang hujan lebat. aku maen redah jugak. dah la aku ni silau. tu yang tereksiden tu. mak aku cakap, masa aku belum sampai rumah tu, memang dia rasa tak sedap hati dah. memang kerisauan dia berasas. naluri seorang ibu memang tinggi.

bila dalam keadaan sakit macam ni, baru la terasa besarnya nikmat kesihatan tubuh badan ni. tu la, masa sihat tak bersyukur. tikar baldu langsung tak berusik. berhabuk. sekarang, baru rasa nak sujud kat tikar baldu tu.

ok la, aku nak sambung baring. sakit kaki.

No comments: