Pages

February 7, 2011

yap

sudah beberapa minggu aku berada dalam atmosfera baru, dunia baru. juga dikelilingi orang-orang baru. dan majoritinya adalah perempuan. berada di negeri kelahiran sendiri, beberapa perkara begitu merimaskan aku.

paling merimaskan aku adalah gerombolan mat rempit yang bodoh. betul-betul menyusahkan. dan disebabkan lambakan mat rempit ni la, road block di merata-rata. tak kira siang dan malam. dibandar mahupun di kampung. aku bukan ape,kesian kat pakcik polis tu je. aku tak kesah pun,aku termasuk dalam golongan pengguna jalan raya yang bak. ahakks. kesian awek-awek kat sini. muka cantik tapi terpaksa berpakwekan mat rempit.

satu lagi perkara yang merimaskan aku adalah aku dikelilingi oleh orang-orang yang hanya tahu menggunakan kemudahan internet untuk berfesbuk dan beryoutube. asal berinternet je, fesbuk. asal berinternet je, you tube. kemudian setiap kali bersembang je, berintipatikan fesbuk. cubalah pelbagaikan kegunaan internet tu. belek-belek la paper ke, ape ke.. aku bukan ape, bosan sembang dengan mereka. tak berkembang langsung. tak mencabar minda.usahkan nak beli beli surat khabar, orang longgok bagi free pun tak nak ambik. huh.

No comments: