Pages

February 12, 2011

geng helmet puteh

semalam, sekali lagi perbuatan bodoh secara beramai-ramai dilakukan. aku rasa sekurang-kurangnya sudah 3 kali perbuatan bodoh secara beramai- ramai ini dilakukan sejak bulan lepas.

sejak menteri perdana melancarkan program tu bulan lepas, aku tengok perbuatan menunggang motosikal secara celaka semakin menjadi-jadi. dan aku sehingga hari ini masih tak paham apa motif progran tu diadakan. mengumpul remaja bermotosikal diseruluh pelusok terengganu berhimpun di stadium yang runtuh tu. siap diiringi polis dan ambulans. dirasmikan pulak oleh pemimpin numero uno malaya. dan tak cukup dengan tu, siap dibagi helmet, minyak, makan free plak tu. agak-agaknya berapa juta la peruntukan yang dikeluarkan untuk mengadakan program yang satu sen tak guna tu.sumpah aku tak paham. alangkah baeknya kalau wang tu dibelanjakan untuk program-program yang lebih bermanfaat.

budak-budak mat rempit ni, makin ramai, makin la galok dia. siap diiringi polis yang tak tahan tu. sian aku tengok pakcik-pakcik polis tu senmua. terpaksa mengiringi orang yang slalu menyusahkan kerja dia. dah la hari hujan. nak buat macam mana, dah orang atas yang suroh. terime jela..

oh ya, nampaknya ada seorang follower baru untuk belog ni. hehehe..

1 comment:

Zul -14- said...

wei folow aku laaaa...http://zulhilmiehalim.blogspot.com/