Pages

February 25, 2009

sedikit tentang saye

aku peminat tegar the beatles. musik dan gaya.
aku tau tidak ramai orang yang seusia dengan aku yang meminati group ini. malah ada yang tidak mengatahui pun kewujudan mereka.

telinga aku mula menyukai dan menggemari bunyi-bunyian dari the beatles semasa aku berada dalam tingkatan 4. first lagu yang aku dengar ialah all my loving. selepas itu aku mula menyelongkar khazanah mereka.. satu persatu.

zaman sekolah memang sukar untuk mencari material dari mereka. mana ada kawan kawan yang minat sama aku. ada yang layan rock kapak, pop leleh, band band indon, nasyid.. tambah plak aku duduk hostel. outing jarang jarang. duit plak tak banyak.. memang agak susah la..

pas abis skolah. aku keje kat supermarket yang yang paling sibuk kat terengganu..hahaha... kat situ aku jumpe sorang minah ni.. selera musik dia agak tinggi gak.. dan suke gak ngan the beatles. kami pun tukar tukar la selera..

masuk U pun aku masih setia dengan the beatles neh. layan terus.. musik lain pun layan la jugak. aku kalau nampak baju the beatles, memang aku sambar.. wajib. tak kesah la made in mane pun. sekarang aku ade 8 helai kot t-shirt die.. hari hari pakai baju the beatles..hahaha..

nie top 5 lagu the beatles yang aku paling suke dengar:-
  1. and i love her
  2. yesterday
  3. the long and winding road
  4. a day in a life
  5. come together
sekian...

1 comment:

Shaira Amira said...

aku pun peminat the beatles. lagu2 yang aku suka:

1) day tripper
2) strawberry fields forever
3) hard day's night
4) helter skleter
5) Don't bother me